Oproep Zeskamp

Datum/Tijd
Data - 06-05-2019

Beste dorpsbewoners,

We hebben een brief van het Comité Dorp Acquoy ontvangen met de vraag of we het beëindigen van de Stichting per 30 april op de site willen vermelden.

Klik HIER om de brief die afgelopen week ook via de mail aan een ieder verstuurd is te lezen.

De Kooise Dorpsraad wil graag proberen om het een doorstart te geven en dat samen met enkele dorpsbewoners te organiseren. We willen de zeskamp, bbq en de fiets puzzeltocht gaan organiseren. Wij vragen jullie dan ook om je aan te melden om ons te helpen ervoor te zorgen dat dit evenement kan blijven bestaan.

Als eerste willen we starten met de opzet van de zeskamp. Hiervoor hebben we natuurlijk teams nodig. Minimaal 6 teams bestaande uit maximaal 8 deelnemers met een leeftijd vanaf 10 jaar tot 99+. Met de spellen wordt ook rekening gehouden met jongeren en ouderen. Er zullen spellen zijn waarin snelheid en behendigheid essentieel zijn en bijvoorbeeld een spel waarbij het om wat meer kracht gaat. Ieder heeft dus gelijkwaardige kansen om te winnen.

Denk aan een jongeren team, volwassen team of een mixed team van bijvoorbeeld 2 kinderen aangevuld met volwassenen (familie team).

Ieder team wordt geacht om 1-2 personen mee te laten helpen met het tussentijds verbouwen van het parcours en uiteindelijk opruimen van de spellen. Opgave van de teams dient voor 15 mei te gebeuren om het door te laten gaan.

Het is nog maar 6-7 weken voor het Pinksteren is dus geef je op met een team of als vrijwilliger om te helpen met de organisatie.

Stuur een mail naar info@kooisedorpsraad.nlP.S.

We hebben inmiddels 2 teams binnen!